Lisede okumuştum bu kitabı. Öylesine, Atatürk önermiş, çok sevmiş diye. Atatürk'ün o zaman bu kitaptan neden bu denli etkilendiğini anlayamamıştım. Bugün bir kez daha okuyunca bugünün Türkiye'sinde neyin ya da nelerin yanlış gittiğinin altını çizmiş oldum ve müreffeh seviyeye çıkabilmenin reçetesini de harfi harfine biliyorum artık.
20-30 yaş aralığında mutlaka okunması gereken bir kılavuz. Ben ilk okumamı erken, son okumamı geç yapmışım. :)