📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir geleceğim olacaktı, mutsuz değil mutlu yazılandan. Çabalayacaktım çünkü kader acımasızdı, tanrı bazen acımasızdı ve insanlar acımasızdı. Ben çabalayacaktım, gerekirse kaderi değiştirecektim ama geleceğimde var olduğum kadına her baktığımda gururlanacak, geçmişimle karşısına dikilecektim.
İnsanın ait olmak istediği yer kafasındaki dünya ve hayalleridir.
-Nasıl yani ?
- Bulduğunda anlayacaksın ne demek istediğimi, diye devam etmişti.
- Ait olduğun dünyaya eğer ulaşırsan onu kaybetmemek için gösterdiğin çaba senin geleceğin olur.