Gamze duran

Gamze duran
@Gamzeli29
Herkesi dışarıda bırakmıştım; bu, kendime zarar vermekten kaçınmanın bildiğim tek yoluydu.
Bana sevmeyi öğreten asıl kişiyi kaybettim, şimdi onun sevgisi olmadan eksik hissediyorum ama bu bencil duygularla nasıl çabalanır, onu bile bilmiyorum. Şunu bilmeni istiyorum, vücudumda senden önce ve senden sonra olan bütün yaralarım senin nefesinle iyileşti. Sana açtığım bütün yaralar bir başkasıyla iyileşecekse bunu yap. Engellemem. Hayallerindeki gibi değilim belki ama dinle, seni babam gibi görmek haksızlıktı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan mutsuzluğa alıştığında o mutsuzluğun içinde olduğunu fark etmiyor ama bir kez mutluluk ellerinden kayıp gittiğinde bir daha toparlanamıyormuş. Ben hep mutsuzmuşum ve bulduğum o mutluluğu da kaybetmişim.

Gamze duran

, bir kitap okudu
Puan vermedi·872 syf.·
2025 14. kitabı
Aslı Arslan
8.7/10 · 10,5bin okunma
Kendinle alıp veremediğin ne senin ? Kendine olan bu nefretin neden? Şu aynalara kendin için bakmanın zamanı gelmedi mi ? Sürekli başkalarına çevirdiğin şu aynalarda kendini izlemeye ne zaman başlıyacaksın?
Neden mi hiç babam yoktu? Çünkü hayal kırıklıklarımın arasında babama yer bile olmazdı, o kadar bile kıymeti yoktu gözümde, o kadar bile beklentim olmamıştı. O kadar hiçbir şeydi ki benim için, o kadar biçti ki…