Yuân Fên

Yuân Fên
@Gamzelideli
Araftayım... Yusuf gibi karanlık kuyuda , Züleyha gibi utangaçlıkta ama derin bir araftayım ... صمد
Gazeteci
AUZEF / Sosyal Hizmetler
İstanbul
15 Ekim 2000
29 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
Eskiden mi güzeldi, eskiler mi güzeldi.
Cam kenarı; Eskiden herkesin oturmak için uğruna savaşlar verdiği, kavgalar ettiği o meşhur koltuklardan biriydi. Evet biriydi dedim, çünkü şuan herkes teknolojinin getirmiş olduğu telefonlarla veya kulağına takıp kendi dünyasına daldığı bir ütopik camlar yapmış. O yüzden, yolculuk sırasında uzun uzun dışarı bakılıp, düşünmek veya dalmak kavramı da kalmadı. Çünkü herkes o ütopik camlarından bakar oldu... Cam kenarı koltuklar da, bunun uğruna verilecek bir savaşta kalmamış...!
Hayata Dair
Reklam
Cidden insanoğlu; İyiliği, kötülük - kötülüğü, iyilik Güzellikleri çirkin - çirkin olan ne varsa da güzelmiş gibi söylüyor, anlatıyor, yaşıyor, yaşatıyor.... Dünya da ki hayat isimli sahnelerinde, kendi oynadıkları karakterinin de yorumlarını katarak yapıyorlar... Neden baharlar sevilmiyor mesela? Neden bir cam kenarında kışın gelmesi, karın yağması beklenmiyor dersiniz???
Duygu ve Düşünce
Bak ve duy
Şu söz yanılmıyorsam, Oğuz Atay'a ait: "Tabiat, sırlarını, bakmasını bilene açıklarmış." Bir kelime daha ekleyelim: Ve duymasını.
Sayfa 53 - PK·Kitabı okudu
Tabiatı Duyguya Çevirmek
Mustafa Kutlu, ,ikili sohbetlerimizin birinde, "Şiir, sözün bittiği yerde başlar" demişti. Söz, iki türlü biter. Bunlardan biri, insansız yerlerdir. Tenha bir ağaç altında veya su kenarında söz biter, duygu başlar...
Sayfa 13 - PK·Kitabı okudu
Reklam