" Bakın ben bu anı yaşıyorum, bakın ben buradayım, bakın ben buraya gidebiliyorum, bakın ben buralardan giyiniyorum, bakın ne güzel yaşıyorum. Baktınız mı? Lütfen bakın yoksa yaşayamam diyenlerden geçilmez oldu ortalık. Bakıyoruz merak etme. Ama nasıl yaşadığına değil nasıl kıvrandığına, var olmak için şekilden şekile girişine ve yaşadığını sandığın o sahte hayatına bakıyoruz. O kadar gerçek değilsin ve bunun o kadar farkındasın ki içten içe yıkılıyorsun. Hayatını başkalarıyla karşılaştırmaktan ve onlara sahip olduklarını göstermekten yaşayamaz oldun biliyoruz. Bak en büyük acı budur işte. Sahip olduklarının sana sahip olması ya da sahip olduklarının seni var etmesi de diyebiliriz..."