Bana kalırsa harika bir kişisel gelişim kitabı. Bunaldığınız bir dönemde okuduğunuzda her şekilde sizi gülümsetebilecek bir kitap :)
herşeye değinen en çok da benliğimize vurgu yapan size sizi hatırlatan neyden ne hale geldiğimizi bize gösteren yazarın anılarıyla taçlandırdığı harika bir kitap