... Ah sevgilim, sen olmadın mı yaşıyor sayılmam ben."
"Hiç bir zaman bir yere gidecek değilim" dedim. "Sen yanımda değilsen, işe yaramaz biriyim ben. Kendi hayatım diye bir şey yok artık."
Sana beni asla tanımamış olan sana!
Ben seni yaşamım boyunca sevmekten yorulmadım!
Bekledim ve bekledim seni kaderimi beklercesine bekledim.
Çiçeklerin bir tabutun üzerine ne anlamı olabilirki?