Oldukça basit şeylerden söz ediyordu Jonathan; uçmak bir martının en doğal hakkı,özgürlük onun doğasında var ve bu özgürlüyü engelleyecek ne varsa; gelenekler,batıl inançlar ya da herhangi bir şekildeki sınırlamalar,tümü bir kenara bırakılmalıdır.
-Bu,sürünün bir yasası bile olsa bir kenara bırakılmalımı?
-En doğru yasa bizi özgürlüğe götürecek olandır. Başka hiçbir şey değil.
Otorite ve merasimlerle çevrili yirmi birinci yüzyılında,özgürlük boğulmak isteniyir. Görmüyor musun? Dünyanız güvenli hale getirilmek isteniyor,özgür değil.