Kara melek

Kara melek
@Gamzelim00
Tanımana gerek yok. gecmis beni ilgilendirmez bugunu yaşarım ve biter. Bu zamanda "dostuna" bile güvenme. Çünkü guvenini kazanıp seni yarıyolda bırakan odur. prєttч's σn thє ínsídє
"o sadece kalbini benden korumaya çalışıyordu, o kadar."
Reklam
"Madem her şey yolunda, gözyaşların neden?"
"Kendi kendime sertçe, bunu hatırlayacağım, dedim. Bugün kendimi ne kadar kötü hissetmeme neden olduklarını unutmayacağım. Korktuğum, yalnız kaldığım ya da bana olacak şeyler olmaya başladığı zaman, hiçbir şeyin burada tıkılıp kalmaktan daha kötü olmayacağını hatırlayacağım. Hiçbir şey bundan daha kötü olamaz."
"Gülümsemesi, doğan güneş gibiydi."