Bu kitabı büyük bir merakla aldım ve okudukça çok etkilendim. Zehra Durmuş, geçmiş ile bugün arasında öyle güzel bir bağ kuruyor ki her sayfa insanı hem düşündürüyor hem duygulandırıyor. Hikaye, insanın kendi iç yolculuğunu ve zamanla ilişkisini sorgulamasına olanak veriyor. Dil akıcı, anlatım sade ama derin; okurken hem kendinizden parçalar buluyor hem hayatı yeniden gözden geçiriyorsunuz. Kitap manevi yönü güçlü ve mesajları uzun süre akılda kalıyor. Sayfaları çevirirken meraklanıyor, bazen durup satırları sindirmek istiyorsunuz. Kendini sorgulamayı seven, anlam arayışında olan herkesin keyifle okuyacağı bir eser. Kitaplığıma değer kattı ve kesinlikle tavsiye ediyorum. Okurken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz.