Elif

Elif
@Gandhikitap
Reftî û bî dilem pür derde
Hay lo dilo!... emrê dilê min pê ra,de bajo Vê êvarê min rêbênê !... Yürek,hey yürek!... gönlümün sevadası,haydi sür... Bu akşam da,ah,bahtsız,çaresiz ben ah...
Sayfa 97·Kitabı okudu
Reklam
Kelam,insanın gönlündeki hoşluk,yüreğindeki,ferahlık,arzularındaki umuttur.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Dışarıdaki insanların korkuyla,fısıltılar halinde birbirlerine anlattıkları bu çirkin,özensiz,kişiliksiz ve soğuk cezaevinin en güzel yanı,geniş bahçesiydi.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Gılgamış,insana sürekli ölümlü olduğunu hatırlatan,söyleyen kadim gelenek.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Anlat bana,tanrıça ,binbir düzenli yaman adamı...
Sayfa 27·Kitabı okudu
Reklam