Aradığın her ne ise bil ki o sendedir..."
Manayı çok mu ötelerde aradık acaba, defalarca yanımızdan geçti de biz mi farkına varamadık, çok mu odaklandık maddeye? Bu gibi sebepler uzayıp gider, fakat neticede toplumumuza bir anlamsızlık ikliminin hakim olduğu aşikar. Daha da vahim olan bir şey ise bunun farkında olamamız. Sürekli dert diye nitelendirdiğimiz bir takım hadiselerle boğuşuyoruz. Halbuki bir dursak, soluklansak, bu gidiş nereye diye bir düşünsek, tefekkür etsek. Belki o zaman bir şeyler netleşir bulanık zihinlerde, o zaman bilir bu nefesi niye aldığını, bu adımları nereye attığını...
H.Ç
instagram.com/reel/CjykEAhvy6...
Bir türlü tatmin olamıyoruz şu fani alemde. Elimize geçen herşeyi bir an önce tüketmek istiyoruz, ve bunun neticesinde susayıp deniz suyu içen insanlar gibi içtikçe susuyoruz susadıkça içiyoruz. Halbuki erenlere kulak assak biraz :
"Geçici olanda mutluluk aramak mutsuzluğa yol açar, insan ancak kendinden çok daha yüce bir varlığa bağlanırsa özgür olur ve hayattan o ölçüde zevk alır....
H.Ç
instagram.com/reel/CjtL526rf2...