Yasalar öyle diyor diye bir insanın bedenini paramparça etmek büyük zalimlik diye düşünüyorum. Bir insanı öldürmek yeteri kadar zalimceyken, bedenini paramparça etmek gerçekten büyük gaddarlık.
Benim için nasıl bir insan haline geleceğini hiç bilemezdim ama beni tam olarak nasıl bırakacağını biliyordum; bütün umutlarıma, yakarışlarıma imalarıma, tehditlerime, Hülyalı düşüncelerime rağmen biliyordum.
Nereye gidersek gidelim o parlak örgü iplik aramızda olacak, çekiştirilmesine rağmen kopmayacak, bize bir daha hiç sahip olamayacaklarımızı hatırlatacaktı.