İçimdeki arama isteğini durduramıyorum. Gecenin bi yarısı belki aklındayım, neden böyle olduk nasıl bu hale geldik diye düşünüyorsundur belkide tam şuanda, belki bi filmin şimdi bizi hatırlatan sahnesindesindir.Bilmiyorum, sadece böyle düşünmek rahatlatıyor içimi. Ya başkası güldürüyorsa yüzünü şimdi, düşündükçe acıtıyorum içimi..