ama yetersizdi. insanların tümü kadar yetersizdi. ben ne kadar azsam, onlar o kadar eksikti. şimdi, bir adım öne çıkın tüm bu küçük çocukları korumak isteyenler desem ayağa kalkacak bir sürü insan olduğunu biliyordum icten içe. öyleyse neden koruyamiyorlardi? neden hâlâ arabalarin altında kalma pahasına savaş veren çocuklar vardi?
anlayamiyordum, gerçekten anlayamiyordum ve bu beni öldürüyordu