📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"öte yandan, her zaman 'sen erkek adamsın' derler. kendi zayifliklari ve yetersizlikleri onları saldırganlastirir, beynini kullanamayan insanlardan bahsediyoruz elbette. reddedilmek.. kendilerini oyle üstün görürler ki bu ihtimali kabullenemezler. olayin sevgiyle ilgisi yok, bunlari 'aşk cinayeti' diyerek haber yaparlar hep ama bu aslinda "üstünlük cinayeti'dir". 'sen beni bıraktın ve ben acı çekiyorum' değil, 'sen beni bırakamazsin' inanci yatar temelinde. ve kıskançlık.. insan hayatında, sevgi adı altına koyulmuş en büyük zorbalık bana kalırsa. yine kendine güveni olmayan insanların kalkisacagi ilkellikler bunlar. hayatta hiçbir başarısı olmayan, muhtemelen tembel ve beceriksiz, çabalamayı bilmeyen ama bunu kabul edemeyip kendisinden fiziksel olarak daha güçsüz bir canlı karşısında yapılan gövde gösterisi"
yalnızlık, her hayata farklı şekillerde siyaret eden bir duygu karmaşası gibiydi. herkesin kendi kabına göre şekil alıyordu sanki. onun neden bu hayatı bırakıp gittiğini bazen anlıyordum. çünkü o, bu hayatın içinde olsa da onu kendi istediği şekilde yaşamamıştı.