Hey selamlar. Bu kitabın konusunun türlü türlü hikayelerden oluştuğunu tahmin etmişsinizdir fakat kitap fabl içinde fabllardan oluşuyor. Bunu bilmenizi istedim öncelikle beni ara sıra sıkan bir kitaptı ki bunun sebebi kesinlikle benden kaynaklı. Okuyacaksanız bol bol boş vaktinizin olduğu bir zaman diliminde okumanızı tavsiye ederim. Öbür türlü aklınız karışabilir, olaylardan kopabilirsiniz. Bunun dışında kitap gayet güzel. Tâ ne zamandan yazılmış hikayelerin hâlâ güncelliğini koruyabilmesi değişik hissettirse de beni etkileyen kitaplardan. Okumanızı tavsiye eder, okuyacak olanlara keyifli okumalar dilerim.