Gecenin Işıkları
Takip Et
Gecenin Işıkları
@Gecelerden
Sıkı Okur
İstanbul, 21 Aralık 2008
38 okur puanı
Eylül 2024 tarihinde katıldı
2026 okuma hedefi: 4/30
192
Kitap
52
Takip edilen
109
Takipçi
9
İnceleme
31
Alıntı
324
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Murat Ağar
@muratagar
·
Hangisi daha kötü?
Pişman olmak mı? Keşke demek mi?
Gecenin Işıkları
Pişmanlık. Keşkeler en azından bir ihtimal belki gerçekleşir ama pişmanlığın geçmesi, çözülmesi daha zor
Reklam
Gecenin Işıkları
@Gecelerden
·
Kalan olmadın Giden olmadın Bana bir kere Gülen olmadın
Müzik
Işıl isimli okura yanıt verildi
Gecenin Işıkları
Sana da iyi geceler adaş 🧡
Işıl
@icimdekimorr
·
İşte o zaman..
İyi geceler
1K
Gecenin Işıkları
Hangi kitap buu
Takip Önerileri
Işıl
@icimdekimorr
·
Gün 364
Sizce kanunlar neden yok sayılıyor?
Gecenin Işıkları isimli okura yanıt verildi
Gecenin Işıkları
Işıl
evett
Işıl
@icimdekimorr
·
Gün 364
Sizce kanunlar neden yok sayılıyor?
Gecenin Işıkları isimli okura yanıt verildi
Gecenin Işıkları
Işıl
eşitliğin olduğunu düşünmen biraz komik adaş. Nereye gidersen git insan olarak eşit değilsin. İş başvurusundasın torpilliysen alınırsın. Oysa o insanlar eşit olarak gidiyor oraya ama eşitlik yok. Sistem var, sistem yalakaları var. Hakkını istiyorsan ya sistemden olacaksın ya da yalakalardan olacaksın. Öbür türlü şanslıysan hakkını alırsın ancak, o da yoksa biraz zor
Geri
İleri