Gecenin Işıkları

Gecenin Işıkları
@Gecelerden
Güzellik beni yoran standartlardan biri. Kim güzel, niye güzel, nasıl güzel, bunlara anlam veremiyorum. Güzellik olmazsa olmaz mıdır? Veya bir kişi için olmazsa olmaz olan ne? Karakter mi duruş mu bakış mı? Yoksa hepsi birer illüzyon mu? Kendimi sürekli şekillendiriyorum. Neden peki? Topluma uyum sağlamak için mi, onay almak için mi yoksa kendime eziyet etmek için mi? Hani diyorlar ya "Güzellik gelip geçici asıl kalıcı olan huy." Bu beni nedense sinirlendiriyor. Sırf güzel olabilmek için gençliğini harcayan bizler, bu cümle fazla ironik değil mi? Huy ve karakter kimin umrunda ki? İnsan yine de güzel olandan vazgeçmek istemez. Tabi kime göre?..
Duygu ve Düşünce
Gecenin Işıkları
Ne yaparsan yap kim olursan ol toplum hep belli bir kalıba sokmak ister. Bir de insanlar biraz ikiyüzlü varlıklardır. İşine gelince güzellik takıntıları, işine gelmeyince her insan güzeldir, önemli olan huy vb. diye zırvalarlar. Kendisi olması lazım insanın bu hayatta
Reklam
Ne yaparsam yapayım yaranamıyorum… Neden insanlar sadece kendi hatalarının bedelini başkalarından çıkarır ki?
Işıl isimli okura yanıt verildi
Gecenin Işıkları
Ya da kibirlerinden. Hoşlarına gidiyor birini hatasından vurmak