Benim için konu hala o gün ölen çocuklar ve Yusuf Tekin denen bakanın ailelere "şov yapmayın" demesi. Biz unutabiliriz ama o ailelerin canından can gitti kendinizi onların yerine koyun masada bir sandalyenin boş olması, odada bir yatağın boş olması yürekte olan o boşluk... Eptein olayının geçiştirilmesi bile çok kötü bişey hissediyorum ki bu epstein olayının ardı var ama hala saklanıyor. Bu olayların ortak noktası hep çocuklar çocuklar çocuklar!!!!
Minik canların size ne gibi zararı oldu anlatın anlamaya çalışalım. O ailelerin hep bir yanı eksik olacak o çocuklar arkadaşlarını kardeşlerini isteyecek en önemlisi bunun hesabı herkese ödetilecek.