Gecenin Işıkları

Gecenin Işıkları
@Gecelerden
Hastane odasında çaresiz bir evlat..
Annemi bu yataktan gülüp sohbet ederek ameliyata yolcu ettik. Ve şimdi 19 saattir entübe. Uyanıp bu yatağa tekrar gelmesi için odadan ayrılmıyorum. Hayat ne garip şey Anne 🥺🙏 Kanımla Canımla Nisan ayından nefret ediyorum. Geçen sene bu günlerde beni anneme bağışlayan yaradan şimdi onu benden almak üzere.. Beklemek ne zor şey Anne..Uyan nolur lütfen uyan 🥺🥺🙏🙏
Gecenin Işıkları
Çok geçmiş olsun, umudunuzu kaybetmeyin. Allah’tan ümit kesilmez
Reklam
Bu gecenin sorusu:
İstediğiniz bir yazarla buluşup konuşma şansınız olsaydı, kiminle buluşmak isterdiniz?
1000Kitap
Gecenin Işıkları
Ayy çok var ya. Kendimi klonlamam gerek hepsiyle konuşabilmek için
Bir tek bende mi oluyor bilmiyorum ama paylaşılan şarkı sözlerini devam ettirmek zorunda gibi hissediyorum kendimi ve bazen kullanılan kelimeden şarkıya bağlıyorum ...Benim gibi olan var mı yoksa tek anormal ben miyim ?
Müzik
Gecenin Işıkları
Aynısı bende de var
Reklam