Gecenin Işıkları

Gecenin Işıkları
@Gecelerden
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir tek bende mi oluyor bilmiyorum ama paylaşılan şarkı sözlerini devam ettirmek zorunda gibi hissediyorum kendimi ve bazen kullanılan kelimeden şarkıya bağlıyorum ...Benim gibi olan var mı yoksa tek anormal ben miyim ?
Müzik
Gecenin Işıkları
Aynısı bende de var
1k kullanan erkekten/kızdan olmaz diyenlerin profilini inceliyorum; sanırsın hepsi CERN’de parçacık çarpıştırma reaktörü bilim kurulu grubunda takılıyor, boş vakitlerinde buraya tenezzül ediyorlar. Paşam, madem buralar senin o engin vizyonuna dar geliyor, aynı uygulamada ne işin var? O sahte elit maskesini yavaşça yere bırak. burası senin gerçekliğin, bizimse sadece eğlencemiz
1000Kitap
Gecenin Işıkları
O zaman böyle diyenlerden de olmaz. Mantık olarak uygulamayı kullanmadan böyle bir genelleme yapılamaz