Gecenin Işıkları

Gecenin Işıkları
@Gecelerden
Neden bu uygulamadasınız :D
Arkadaşlar neden bu uygulamayı kullanıyorsunuz? Bana sıklıkla sorulan soruyu bende size yönelteyim. Roller değişsin bir kere de. Herkesin şahsıma sürekli sıkılmadan yönelttiği soru. Üstelik daha 3 gün önce uygulamaya girmiş hesaplar tarafından bile soruldu bu soru bana. Zat-ı muhteremin daha paylaşımı bile yok. Ama itiraf edeyim soruyu sorunca uygulamanın muhtarı gibi hissettim 😃
Gecenin Işıkları
Off geldiğim ilk sene bile uygulamanın şimdiki halinden daha iyiydi. Yeni kitaplar keşfetmek, okuduklarımı kaydetmekti yüklerken ki amacım. Tabii bir de yazdığım bazı ufak tefek hikayeleri kaydetmek için uygundu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendime ait çizimlerim. ^^
Bir millet sanattan ve sanatkârdan mahrumsa tam bir hayata malik olamaz. Böyle bir millet bir ayağı topal, bir kolu çolak, sakat ve alil bir kimse gibidir. Sanatsız kalan bir milletin hayat damarlarından biri kopmuş olur. Mustafa Kemal Atatürk
1000Kitap
Gecenin Işıkları
Emeğinize sağlık gayet güzel olmuşlar. İlk fotoğraftaki tavşanın detayları çok güzel. 2. Fotoğraftaki resminiz de gayet güzel, sadece biraz daha detaylara girilip geliştirilse daha güzel olur gibi Emeğinize sağlık tekrardan