Arkadaşlar neden bu uygulamayı kullanıyorsunuz? Bana sıklıkla sorulan soruyu bende size yönelteyim. Roller değişsin bir kere de. Herkesin şahsıma sürekli sıkılmadan yönelttiği soru. Üstelik daha 3 gün önce uygulamaya girmiş hesaplar tarafından bile soruldu bu soru bana. Zat-ı muhteremin daha paylaşımı bile yok. Ama itiraf edeyim soruyu sorunca uygulamanın muhtarı gibi hissettim 😃
Bir millet sanattan ve sanatkârdan mahrumsa tam bir hayata malik olamaz. Böyle bir millet bir ayağı topal, bir kolu çolak, sakat ve alil bir kimse gibidir. Sanatsız kalan bir milletin hayat damarlarından biri kopmuş olur.
Mustafa Kemal Atatürk