Rabia

Rabia
@Gecem_00
Bir hiç
öyle karmaşık bir haldeyim ki ağlaya ağlaya gülesim var...
Reklam
sen bana bakma ben seni baktığın yerde olurum Özdemir Asaf
içimi görsen dersin ki bu yaşıyor olamaz...
Gerçek
benim gerçeğim GALATASARAY 💛❤️ PEKİ sizin gerçeğiniz nedir ?
Yaşamak ...

nursel

@Dr_thumbelina
·
En büyük ahlaksızlık, demiştim kendi kendime, bir aşkı yaşamamaktır.
Sayfa 105·Kitabı okudu
Reklam