İki yıl önce okumuşum fakat içeriğine baktığımda hikayelerin ortalarına bazılarının başında nasıl bittiğini, olay örgüsünü hatırladım. Bu yüzden tekrar okumaya karar verdim. O kadar güzel ki ilerleyen zamanlarda tekrar tekrar okuyacağım kitaplardan biri.
Beş tane hikayeden oluşuyor ve hepsi Rusya'nın o dönemlerde yaşam şartlarına ayna tutuyor. Keyifle okuyacağım ve her okuduğumda yeni şeyler öğreneceğim bir kitap.