…Özgürleşmeyi, -bir düşünürün ifade ettiği gibi- kadınları piyasa malzemesi ve şehvet objesi haline getiren her şeyden kurtulmak olarak anladığımızda …
***Ve maalesef ki henüz değil!..
Rabbim! Derin kederler, güceniklikler , sitemler, küskünlükler, kırgınlıklar, cürümlerim kadar büyük acılar içinde geliyorum. Baştanbaşa hatayım ben de. İyi de benim içimdedir kötü de. Şeytan da benim dilimden konuşur melek de. Habil de benim Kabil de. İsyanım yoktur. Sen şahitsin, haşa ama küstahlığımı, gafletimi, heveslerimi affet. Kapından çevirme geri. Silme kayıtlarından, beni de hesaplarına dahil et. Bana da “ Kulum,” de, beni de defterine kaydet.
Bana da nasip et. Gidecek yerim yok. Benimde yolumu açık et.