Her şeyden önce kendimize söz vermeliyiz cancağızım. Yorulduğumuz zaman pes etmek, düştüğümüz zaman kalkmamak yok. Gün gelecek bir tebessüm ile, gün gelecek göz yaşı ile başımızı yastığa koyacağız. Bazen yağan yağmur ile eriyip, bazen bir rüzgara kapılıp uçacağız. Yaşamakta bu ya; hüzünleri katlayıp raflara dizerken, araya bir kaç tane de mutluluk sıkıştıracağız. Unutmayalım ki; İnsan doğmak elimizden gelmeyen bir şey olsa da, insan kalmak için, kalbimizdeki çiçekleri soldurmayacağız...