Zzn

İnasan iki çeşittir; biri karanlıkta uyanıktır,diğeri ise aydınlıkta uyuyordur. -HALİL CİBRAN-
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
İnsanların en büyük sorunu kendilerini çok fazla önemsemeleri ama olay hiçbir zaman insanla ilgili olmadı,hep insanlıkla ilgiliydi.
Sayfa 36
Birisi kabuk tutmuş yaralarımızı okşamaya başladığında, cırt diye açılıveriyor ve kanamaya başlıyor yeniden oluk oluk. Birine teslim olduğumuzda ve içimizi döktüğümüzde, bedenimiz ve ruhumuz kan içinde kalıyor.O yüzden değil mi içimizi tutmalarımız, birine teslim olmaktan korkmalarımız, ortalıkta gergin ve tedirgin dolanmalarımız? ' Anlatsam mı ,anlamasam mı? ' kararsızlığımız. ' Bu sevgi beni acıtır mı?' Kuşkularımız. Gabriel García Márguez
"İnsanlık " insanın vicdanına bırakılabilir mi?
"Beyinler ürperir yâ Rab, ne korkunç inkılap olmuş: Ne din kalmış, ne iman; din harap, iman türâb olmuş!" M.Akif Ersoy