Issız Kalbim

Issız Kalbim
@GereksizHayat
Benimde bir kalbim var yokmuşçasına davranmayın...
...
Lise
Ankara
İstanbul, 14 Nisan 2006
2 okur puanı
Nisan 2022 tarihinde katıldı
' Her birimizin önüne konulan hayat planı 25 yaşına kadar okullara gidip eğitilmek. Sonuç ne peki? Ülkesi dışında hiçbir ülkeye gidememiş, anadili dışında hiçbir dil konuşamayan biri olmak. Bunlar bir yana yıllarca süren eğitimden sonra işe girememek. Peki tüm bunlar ne için? Dünyada doğup dünyayla iletişime geçemeden, gidip konuşamadan, gezip göremeden kendi sokağımızda doğup büyüyüp ölmek için mi?
Sayfa 65·Kitabı okudu
1000Kitap
Issız Kalbim
Belki de öyle...