"herşey olacağına varır" derler. Buna inanmıyorum. Kaderimizi büyük ölçüde kendimiz yaratıyoruz. İradenin karşısında yaşam çok çok öldürebilir bizi. Ama irademizi değiştiremez. Ve ölmediğimiz her gün, irademizi yerine getirmek için şansımız var demektir.
O halde kabul edin ki, aynı olayların başka kişilerce yazılmış tüm öyküleri birbirinden farklıdır. Doğanın gereğidir bu, insanın gereğidir. Aynı taşı her heykeltıraş farklı yontar...