“Unutmak iyileştirir Nevzat bey.” demişti Doktor Nevres. “Unutmak iyileştirmez” diye karşı çıkmıştım. “Aksine, unutmamak lazım, yüzleşmek lazım. Mücadele etmek lazım.”
“İnsanı o kadar abartma Nevzat. Kimse o kadar güçlü değildir. Unutmadan yaşanmaz.”