Karanlıkta yattığım yerde hıçkırıklarımı
tuttum ve dayaktan sonra insan a en iyi gelen merhemin yatak olduğunu düşündüm. Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos
.."Sen,beni asla asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden,bir taşa basarcasına üstüme basan,hep,ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen ,kimsin ki benim için..? Stefan Zweig