Kimse kimseye yararlı olamaz, kimse kimse için bir şey yapamaz. Her yazgı yazgının ta kendisidir; hiçbirimiz olduğumuzdan başka bir şey olamayız. Bu yüzden, herkes haklıdır, herkes hakikati elinde tutar, zaferini de belasını da, kesinlikle, amansızca kendinde taşır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Vasatlık korkusu insana içkinse eğer, bizim doğal düzenimiz anarşidir. Ama insan gizlice bu vasatlığı hedefler ve buna erişmeyi beceremeyince de ütopyaya dönüştürür. Dinin kendisi de bir yenilgi düşüdür; cennet ise Yaratıcı'nın naif gözünde yumuşatılmış bir aptallık şenliği.