Bir yazar ölümü, ölüm korkusunu ve aynı zamanda ölümün kabullenilmesini nasıl böyle anlatabilir diye düşündüm kitabı okurken. Orada yaşanan bu acı tabloya, çaresizliğe bizzat şahit olmuş gibi hissettirdi. Ölmeyi en başta kabullenen kişinin ölmeyip, diğer kahramanın ölmemek için hırsla çabaladıktan sonra kendisini feda etmesi...