Kendi çocuklarınızı hiçbir zaman başka çocuklarının başarısı ile sinamayin.bu onlara o kadar acı verir ki sizde bilmezsiniz.oturup onlarla yaptığı başarı hakkında konuşmak ona motive olmak varken neden yaptığı sonucu yüzüne vuma eğiliminde bulunuyorsunuz...bu çocuklarınız için özgüven eksikliği oluşmasına vb şeylere sebebiyet verebilir...unutmayın her çocuk anne babasindan duyduğu güzel kelimeleri hiçbir şeye değiştiremez hatta yaşamları boyu unutamaz.