Gerçekten birini seviyorsanız değerde veriyorsanız...size yaptığı şeyleri değil onun için ne yaptiginiza bakarsınız...o ne kadar sert yürekli olsada sen onun gibi olmayacaksın farklı olacaksın.birşeyler yapacak ve vazgeçmeyeceksin...
Ben ne sevilmeyi ne de sevmeyi hak ediyorum.herşeyin en kötüsünü hak ediyorum.sadece kitaplarımı hak ediyorum.onlarda olmasa nefes alamam.üst üste darbe alarak ruhen olgunlaştim 18 yaşındayım ama akranlarimdan o kadar farkliyim ki...Benim meselemde yürüyen bir ölü misali...