Herkesten uzak
yalnız başına
Kimseyi görmeden
Duymadan yaşamak
Belkide yalnızlık hayatın
En belirgin zamanı
Yalnızlık demek
Hayatı anladın demek
Kendini keşfetmeye başladın demek.
(Güls.Ens) şimdiki ruh halimi yazarak anlatmayı tercih ettim...
"Her zaman ,ne istedigini bilmek zorunda olduğunu anımsa,"demişti yaşlı kral.Ne istediğini biliyordu delikanlı ve bu amaç doğrultusunda çalışıyordu.Belki de bu ilginç ülkeye gelip bir hırsıza rastlamak ve bir kuruş harcamadan sürüsünü ikiye katlamaktı onun hazinesi.
Ben yaşamayı,sevmeyi,üzülmeyi de kitaplardan şiirlerden öğrendim....ben onları bırakırsam yaşamayı unuturum.yaşayan bir ölü olurum.hayal kurmayı kitaplardan öğrendim...☺onlar benim hayatımın bir parçası...