Meğer bizi ne kadar bölmüşler, ne derece ruhlarımızı incitmişler efendim. Bunu ideolojik hasmımıza ait yan koğuştan kokusu gelen sahanda yumurtaya ekmeğimizi hep birlikte banarken hissedebildik...
Marks'ın yahut köylü sömürüsü yapan Mao'nun fikirleri mi Türkiye'yi kurtaracak? Bana göre Marksizm, büyük bir aldatmaca. Çünkü insan çalışarak, kazanarak, sahiplenerek yaşar. Ve kazandığından, sahiplendiğinden gönül rızasıyla paylaştıkça mutlu olur.