📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sonraki günlerde boğazımda büyük bir ekmek lokması varmış da yutamamışım gibi hep orada kaldı yaşadığım acı.Derin acıların hiç durmadan kendilerini hatırlatabilmek için bu türden yaratıcı yolları vardı.
Annem üzgündü.Biz çocukları teselli etmek,bağrına basmak görevi hep annelere düşerdi.Babalar eve ekmek getiriyordu ya nasıl olsa,çocuklarına sevgi göstermeseler de olurdu.Çünkü çocuklar babalarının sayesinde doyuyor,okuyor ve hayata atılabiliyorlardı.Babam da kendi babasından böyle görmüştü,bu nedenle kendi çocuklarına daha fazlasını sunmaya tenezzül etmiyordu.