Okuduğum ilk Ahmet Telli kitabı ve açıkçası bu kadarını beklemiyordum. O kadar naif dokunulmuş ki kelimelere kalpler incinmesin diye belki de. Okurken takıldığınız kulak tırmalayan kelimeler yok, aşırı soyutluk yok, her gün söylenen basit kelimelerden yaratılmış derin anlamlar var. Naiflik abidesi bir kitap kısacası. Kesinlikle tavsiye ediyorum.