Kartal'a sormuşlar, yere düşmek gibi bir kaygın var mı?
Kartal güldü ve dedi ki;
Ben insan değilim ki biraz yükseldiğim zaman havaya gireyim!
Ben zirvedeyken gözlerim hep aşağıdadır!
🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅
Yıllardır görüp görüp okumadığım şeker portakalını artık okuyacağım.. :) o kadar çok alıntı yapılıyor ki kitapla alakalı okuyan / okumayan, artık merakıma yenik düştüm ! Çok bestseller kitapları okumayı tercih etmiyorum genelde ama dediğim gibi: merak ! Muhtemelen bende alıntılar yapacağım diye düşünüyorum.. başlayalım bakalım :) sevgiler ! 💚
Şeker Portakalı
Amerika'dan bir dosttan...
Ne güzel dostlar edinmişim habersiz, yalnız kitaplarla değil insanlarla da dolu kütüphanem.
Ne der şair: "Sana kitap hediye edeni unutma." Ne mümkün unutmak sizi!