Sıkı bir Ahmet Ümit okuyucusuyum bütün hikayeyi biliyorum evet ama sürekli aynı olayları baştan başla anlat olmamış bence çok çok büyük beklenti ile başlayıp hayal kırıklığına uğradım diyebilirim. Kitabı uzatmak için fazla detaylarda boğulmuş bu sefer. Diğer kitaplara kıyasla çok aceleye gelmiş hissi yarattı bende. Evet çok fazla ülkenin siyasi olaylarına değinilmiş ve mesajlar verilmiş ama biz zaten bunlardan kaçmak için kitaplara sığınmıyor muyuz?
*Spoiler
Katil bu sefer çok aleniydi kim ya diye çok fazla düşünmek zorunda kalmadım. Sabri olma ihtimalini hep reddettim öyle de oldu.