Ama bir de aşkın en yüksek noktası var. Nedir o biliyor musun?
Kıskanmayı bile unutmak. Onu mutlu eden her şeyi ve herkesi sevmek. O noktada sahiplenmek biter, saf aşk kalır.
"Ben insan olduğumda kendimi düşündüğüm için değil, yoldan geçen adamın ve onun karısının içinde sevgi olduğu ve bana merhamet gösterip beni sevdikleri için hayatta kaldım. Yetimler ana babasının onu düşünmesinden dolayı değil, yabancı bir kadının kalbinde sevgi olduğu ve onlara merhamet gösterip onları sevdiği için hayatta kaldı. İnsanlar sadece kendilerini düşündükleri için değil, kalplerinde sevgi olduğu için hayatta kalır."