Bazen uzun süreli mutlu olduğumda, mutlu olmayı hakeden birinin hakkını yemiş gibi hissettiğim olur. Ama ne yazık ki mutsuzken mutlu olmaya hakkım olduğu hissi kolay kolay uğramaz bana.
Neden olumlu durumlarda modumuzu bu kadar basit nedenlerle düşürebiliyorken, olumsuz durumlarda bunu başaramıyoruz?