Fatma Göktaş

Fatma Göktaş
@Gktsf
Sana nasıl davrandığımın mimarı " SENSİN" .
Özlemek denen şeye alışmak gerçekten mümkün mü? Zira mümkünse ben neden yapamıyorum? Her defasında o duyguyu hissettiğimde içimde ki doldurulmaz boşluk. Avunacak hiçbir şeyin olmaması. Nasıl anlatılır? Bilemiyorum. Ama çok özlemekte yoruyor. Biliyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilmeliydik. Önce kendimizin, Sonra zamanın kıymetini..
Geçmeyen bir şey kaldı mı ki? Her şey geçip gidiyor. Farkına varmadan bizden de bir şeyler alıp gidiyor.
Bazen uzun süreli mutlu olduğumda, mutlu olmayı hakeden birinin hakkını yemiş gibi hissettiğim olur. Ama ne yazık ki mutsuzken mutlu olmaya hakkım olduğu hissi kolay kolay uğramaz bana. Neden olumlu durumlarda modumuzu bu kadar basit nedenlerle düşürebiliyorken, olumsuz durumlarda bunu başaramıyoruz?
Geçmiş deyip dursakta, hep geçmeyen birşeyler bırakıyor geride.