Bilmiyorum iyi mi kötü mü. Delilik mi? Her gün akşama kadar mesaide, insanlara karşı, çocuğuma karşı bu hayatın içimdeymişim gibi rol yapıyorum.
Ölesiye yorgunum sanki..
Savrulurken raconun kirmizi pelerini o zarif öfkeye,
zaman ki sana hasta olmus, incelikli haytasin. Nüks ederken raksina mahallenin masallahi, eyvallahi, güzelles be oglum simdilik ölümüne kadar hayattasin.