Alanur Demir

Alanur Demir
@Glader1
10/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2017 13. kitabı
Bu kitaptan bu kadar etkilenen tek kişi ben miyim bilemiyorum ama Ahmed Günbay'ın en sevdiğim kitabı kesinlikle bu. Gerek yazımı, gerek olayları, gerek karakterleri beni kendine çok bağladı. Canım sıkıldıkça oturup bu kitabı okuyorum desem yalan olmaz. 3 sene önce 10 kereden fazla okudum diyebilirim :D
Babamdan SonraAhmed Günbay Yıldız · Timaş Yayınları · 20201,009 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Alanur Demir

, bir kitap okudu
10/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2017 13. kitabı
Ahmed Günbay Yıldız
8.4/10 · 1.009 okunma
"Bazı sökükler içeriden dikilir. Yara içeride kalsın diye..."