Yıllarca kadınların övgü aldığı konular hep erkeklere özgü özelliklerdi. Araba kullanıyor, tamir yapabiliyor, çalışıyor para kazanıyor, tavla oynuyor hey maşallahlık mevzular. Kırk yılın başı erkekler övgü almaya başladı. Ne güzel baba çocuğunu parka çıkarmış, ne güzel baba çocuğuna banyo yaptırmış, ne güzel baba kahvaltı hazırlamış, ne güzel koca karısına ev işlerinde yardım ediyor gibi gibi. Yıllardır kadınların erkeksi! özelliklerinin üstün görülmesi eleştirilmezken şimdi erkeklerin kadınsı! özelliklerinin övülmesi eleştiriliyor. Neden övüyoruz ki bunları yapmak zaten görevleri gibi eleştiriler geliyor bu konuda da. Bırakalım biraz da erkekler kadınların işini yapabildikleri için övülsünler, şımartılsınlar. En çok övgüyü hakeden şeylerden biri kadınların rahatlıkla üstesinden geldiği işleri erkeklerin de yapabilmesi. Bunu feminist bir yerden söylemiyorum, bu işleri başarmanın gerçekten zor olduğunu bilen biri olarak söylüyorum. Tebrikler erkekler; tebrikler babalar, oğullar, kardeşler… Helal size 👌