Gloria K.

Gloria K.
@GloriaK
Çünkü bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır.
Bilgisayar Mühendisi
İstanbul Üniversitesi, Epoka Üniversitesi
20 okur puanı
Kasım 2025 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
@GloriaK·
·
sabitlendi
Beni bu kadar çok sevdiğine bir türlü inanamadığım için, sana âşık olmadığımı zannediyormuşum... Bunu şimdi anlıyorum. Demek ki, insanlar benden inanmak kabiliyetini almışlar... Ana şimdi inanıyorum... Sen beni inandirdın... Seni seviyorum... Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum... Seni istiyorum... İçimde müthiş bir arzu var...
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Gloria K.

, bir kitabı okumaya başladı
Simone de Beauvoir
8/10 · 180 okunma

Gloria K.

, bir kitap okudu
10/10
·168 syf.·
3 günde okudu
·
2026 5. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,5bin okunma
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana, dünyada başka türlü bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin.
Alıntı
Hayat ancak bir kere oynanan bir kumardır, ben onu kaybettim.
Alıntı