Hiç bir yaşam gereksiz değildir.yeryüzüne konan her ruhun burada olmasının bir nedeni vardır.
Daima yaşamayı arzuladığın şeyleri yaşa.Başkalarını eleştirmekten kaçın ve düşlerine odaklan...
Asıl fena olan düşmek değil;yerden kalkamamaktır.
Sadece pes edenler mağlup olur,diğer herkes galiptir.
Gün gelecek zor dönemler,dinlemek isteyenlere gururla anlatılan öykülerden ibaret hale gelecek ve herkes anlatılanları saygıyla dinleyip 3önemli şey öğrenecek:
Bekleyip doğru anda harekete geçebilmek için gerekli sabra sahip olmak.
Bir sonraki fırsatı elden kaçırmayacak kadar bilge olmak.
Ve yara izleriyle gurur duymak...
Hatırlamamak unutmak demek değil diyorum, hatırlamamak,çok sevdiğin birinin verdiği bir yüzüğü güzel bir kuruya koyup çekmecenin dibine saklamak gibi. Ama unutmak yok etmek demek,yüzüğü kutusuyla birlikte okyanusa atmak ve dönüp gitmek sonra, dünyanın dörtte üçü su...