Kitap bir limandı benim için.Kitaplarda yaşadım ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.kitap benim has bahçemdi.Hayat yolculuğumun sınır taşları kitaplardı...
İnsanın kendini tanıması yetmez,başkalarına da tanıtması gerek.
Bir adamı tanımak için;düşüncelerini, acılarını,heyecanlarını bilmemiz lazım hiç değilse...